فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز شد.

 

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز شد

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد.


   یک منبع موثق در باشگاه تراکتورسازی که نخواست نامش فاش شود امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با تایید این خبر گفت: امیر قلعه نویی امروز با مسئولان تیم تراکتورسازی برای هدایت این تیم در فصل 91-90 به توافق رسیده و قرار داد یک ساله منعقد کرد.
وی بدون ذکر مبلغ قرارداد وی گفت: اگر قلعه نویی موجب کسب قهرمانی یا صعود تراکتورسازی به آسیا شود 25 درصد به مبلغ قراردادش بابت پاداش افزوده خواهد شد.

وی همچنین از توافق این باشگاه با یک اسپانسر جدید خبر داد.
این منبع آگاه همچنین از احتمال تغییرات مدیریتی این باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در 24 ساعت آینده شاید در راس مدیریتی این باشگاه نیز شاهد تغییراتی باشیم.
تیم تراکتور سازی در لیگ برتر با کسب عنوان پنجمی از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
مربی سه فصل گذشته این تیم فراز کمالوند بود


******* دایی: از سپاهان پیشنهاد دارم اما فعلا صبر می‌کنم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهادش از سپاهان را تأیید کرد و گفت: فعلا مدتی باید صبر کنم.
   

  علی دایی در خصوص پیشنهاد باشگاه سپاهان به وی اظهار داشت: روز گذشته هم گفتم چند پیشنهاد خوب دارم. درباره حضورم در سپاهان صحبت‌هایی شده و پیشنهاد دارم اما هنوز به صورت جدی با آنها صحبت نکرده‌ام و فعلا صبر می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: از لطف مسئولان تیم خوب و بزرگ سپاهان سپاسگزارم. آنها همیشه به من لطف داشته‌اند اما باید مدتی صبر کنم.

دایی در خصوص احتمال حضورش در پرسپولیس در فصل آینده گفت: فعلا فقط صبر می‌کنم. باید ببینیم تکلیف این تیم چه می‌شود اما باز هم می‌گویم هر روز که بگذرد به ضرر پرسپولیس است.

 

 *** فتح‌الله‌زاده: سر خواستن قلعه‌نویی دعواست؛ به او گفتم در انتخابش دقت کند


سرپرست باشگاه استقلال گفت: در دیداری که با قلعه‌نویی داشتم به او گفتم در انتخابش دقت کند.
   

  علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در گفتگویی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

* در خصوص جلسه با امیر قلعه‌نویی توضیح می‌دهید؟
- ایشان از دوستان صمیمی ما هستند و ما در کنار ناهاری صرف کردیم. آقای قلعه نویی اعلام کرد که از دو سه تیم پیشنهاد دارد و مشورت هایی نیز با من انجام داد.

*سر نخواستن قلعه‌نویی دعواست؟!
اتفاقا برخلاف اینکه شما می‌گویید سر نخواستن آقای قلعه نویی دعواست من باید بگویم سر خواستن این مربی خوب دعوا می‌شود.

* به قلعه نویی چه مشورتی دادید؟
- به ایشان گفتم در انتخابش دقت کند. قلعه‌نویی از نظر مدیریت و فنی مربی خوبی است و شأنش نباید پایین بیاید.

* مظلومی سرمربی استقلال برای فصل آینده خواهد بود؟
- ما با ایشان قرارداد داریم و به قراردادمان هم پایبند هستیم. او برنامه‌هایش را به ما ارائه کرده و قصد داریم یک تیم پرقدرت را ببندیم و در آسیا حضوری مثمرثمر و قوی داشته باشیم.

* این روزها همه از بمب ترکاندن شما صحبت می‌کنند...
- من احساس می‌کنم یک تیم در یک سال دو بار قهرمان می‌شود، یک بار در ابتدای فصل و یک بار در انتهای مسابقات. هر تیمی که خوب بسته شود، موفق خواهد بود. من دوست دارم همیشه در نقل و انتقالات جلو باشم.

* حضور جاسم کرار در استقلال قطعی شده است؟
- ایشان صددرصد استقلالی هستند و کار ما با او تمام شده است.

* رحمتی چطور؟
- با او باید به جمع بندی نهایی برسیم. مهدی رحمتی ما را دوست دارد و ما هم او را دوست داریم. او قبلا استقلالی بوده و می‌خواهیم که به خانه خود بازگردد.

* در خصوص سقف قراردادها هم صحبت کنید.
- شما ببینید ما با جاسم کرار قرارداد می‌بندیم ولی آقایان می‌گویند ما سقف را رعایت نکردیم. آنها اعلام می‌کنند که باورشان نمی‌شود کرار از ما 350 میلیون گرفته باشد اما اگر او به یک تیم شهرستانی برود آنها باور می‌کنند که چنین مبلغی گرفته است. به اعتقاد من کسانی که تجربه و تخصص قرارداد بستن با بازیکنان در فصل نقل و انتقالات را ندارند و هنگامی که ضعیف می‌شوند چنین حرف‌هایی را مطرح و به ما حمله می‌کنند.



**  به جز طالبی و خلعتبری؛ذوب‌آهن با تمام بازیکنانش به توافق رسید


باشگاه ذوب‌آهن به جز یک مدافع و یک مهاجم خود با سایر بازیکنان برای فصل آینده به توافق رسید.
   

 مسئولان باشگاه ذوب‌آهن پس از انجام مذاکرات با بازیکنان فصل گذشته خود به جز محمدرضا خلعتبری و فرشید طالبی با سایر نفرات به توافق دست یافتند. به این ترتیب به جز دو بازیکن نامبرده سایر بازیکنان در فصل آینده نیز ذوب‌آهن را همراهی خواهند کرد. در بین افرادی که باشگاه ذوب‌آهن با آنها به توافق رسیده نام شهاب گردان دروازه‌بان این تیم نیز دیده می‌شود.
 این در حالی است که در چند روز اخیر صحبت‌هایی مبنی بر حضور گردان در تیم‌های دیگر مطرح شده بود و حتی سرمربی استقلال نیز از این دروازه‌بان به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر خود برای فصل آینده نام برده بود.
 گفته می‌شود کار پیوستن خلعتبری به تیم الغرافه قطر مراحل پایانی خود را طی می‌کند و فرشید طالبی نیز درصدد حضور در لیگ کره جنوبی و یا استقلال است.

 


قرارداد 'محرم نویدکیا' کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با این تیم به مدت یک فصل تمدید شد. در جریان برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه سپاهان که عصر شنبه برگزار شد، نویدکیا با توافق با مدیران این باشگاه قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد. به گفته حسینی رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان، قرارداد جدید نویدکیا با تیم فوتبال این باشگاه براساس قانون سقف قراردادها که از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال به باشگاهها و هیات های فوتبال استان ها ابلاغ شده است، منعقد شد. دوشنبه 23 خرداد 1390



 
  سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: قرارداد بازیکنان جدید وقتی قطعی است که روی کاغذ بیاید و ثبت شود. منصور پورحیدری در خصوص جذب مهدی رحمتی، محمد نصرتی و آندرانیک تیموریان تصریح کرد: ما با این بازیکنان مذاکراتمان را انجام داده ایم، ولی هنوز قراردادی امضا نشده است. وی ادامه داد: از نظر ما حضور یک بازیکن وقتی در استقلال قطعی می شود که قراردادش روی کاغذ ثبت شود. سرپرست تیم استقلال حضور کرار در استقلال را قطعی دانست و یادآور شد: توافق رحمتی و نصرتی بر سر مسائل مالی کامل نشده است.به همین خاطر قرار است رحمتی روز سه شنبه شخصا به باشگاه می آید تا صحبت هایش را انجام دهد. پورحیدری خاطرنشان کرد: در میان بازیکنان استقلال حنیف عمران زاده و پژمان منتظری قراردادشان را تمدید کرده اند.سایر بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است و مد نظر مظلومی قرار دارند تا چند روز دیگر به باشگاه می آیند و قرارداد جدید امضا می کنند. وی همچنین در خصوص انتخاب یورگن گده به عنوان مربی بدنساز استقلال گفت: مظلومی می خواهد از توانایی های گده بیشتر استفاده کند، ولی تا جایی که من می دانم صحبتی از جدایی بهزاد نوشادی بدنساز فصل گذشته نیست. سرپرست استقلال با اشاره به جلسه روز گذشته کادر فنی و مدیران باشگاه تصریح کرد: در این جلسه درباره برنامه های کلی فصل آینده، شروع تمرینات، تدارکات لازم و غیره صحبت شد.طبق برنامه های مربیان قرار است تمرینات از 28 خرداد آغاز شود و پس از آن اردویی را در ترکیه با کردان کرج خواهیم داشت. دوشنبه 23 خرداد 1390


 
  اسامی بازیکنان تیم فوتبال امید ایران از سوی کادر فنی اعلام شد. حامد لک، میلاد فخرالدینی، سیامک کوروشی، احسان حاج صفی، آرش افشین، مسعود ابراهیم زاده، کریم انصاریفرد، علی مرزبان، علیرضا جهانبخش، سیدرضا طلبه، مهدی دغاغله، ابوالحسن جعفری، محسن مسلمان، محمدرشید مظاهری، محمدصالح خلیل آزاد، شجاع خلیل زاده، رسول کر، مهرداد جماعتی، محمدرضا زینال خیری، سامان آقازمانی، حمید علی عسگر، علی زینالی، یعقوب کریمی، سیدایمان موسوی و کمال کامیابی نیا نفراتی هستند که باید پیش از ساعت 13 روز دوشنبه 23 خرداد ماه جاری در کمپ تیم های ملی خود را به کادر فنی و سرپرست تیم معرفی کنند. تیم فوتبال امید ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی المپیک باید برابر عراق به میدان برود. تیم امید روز جمعه در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی توانست با نتیجه 2 بر یک از سد سوریه عبور کند. دوشنبه 23 خرداد 1390


 
  عماد محمد رضا مهاجم عراقی فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر با مسوولان باشگاه سپاهان به توافق رسید. عماد رضا روز شنبه با حضور در اصفهان و پس از مذاکره با مسوولان باشگاه سپاهان قرارداد دوساله امضاء کرد. عماد رضا پس از امضای این قرارداد به عراق بازمی گردد تا با انجام امور شخصی و تسویه حساب کامل با باشگاه الزمالک مصر در تمرینات سپاهان شرکت کند. عمادرضا پیش از این در خط حمله تیم فوتبال سپاهان حضور داشت که فصل گذشته به تیم الزمالک مصر پیوست. این بازیکن پس از رقابت های نیم فصل لیگ برتر فوتبال مصر با عقد قراردادی به تیم شاهین بوشهر انتقال یافت. دوشنبه 23 خرداد 1390


 
  چند تن از لیدر های تیم فوتبال ملوان می گویند:عوامل متعددی از جمله جریحه دار شدن احساسات هواداران ناراحت ملوان از پخش موسیقی شاد بلافاصله بعد از سوت داور، در بروز حوادث پس از بازی این تیم مقابل تیم پرسپولیس موثر بود. فرهاد قدرت خواه لیدر تیم ملوان روز گفت: هنوز هم اتفاقات پیش آمده پس از پایان بازی ملوان و پرسپولیس برای من غیر قابل باور است. وی با اشاره به این که در ورزشگاه تختی بندرانزلی کمترین فحاشی شنیده شده است ، افزود : اگر موسیقی جشن قهرمانی پرسپولیس 20 دقیقه بعد از پایان بازی پخش می شد این وضعیت پیش نمی آمد . وی تصریح کرد : نیروی انتظامی با همه ابزارها نتوانست جمعیت را کنترل کند ، آن وقت چگونه انتظار دارید که 10 نفر لیدر 20 هزار نفر جمعیت را آرام کنند؟ این لیدر فوتبال همچنین اظهار داشت : امیدوارم با معرفی و مجازات مسببین این حوادث ، خدشه ای به فوتبال ریشه دار انزلی وارد نشود . علی بابا زاده دیگر لیدر تیم ملوان نیز داوری جانبدارانه علیرضا فغانی در دیدار رفت به سود پرسپولیس را مهم ترین عامل حوادث پس از پایان بازی دیدار برگشت فینال جام حذفی باشگاه های ایران خواند . وی افزود: از آنجا که جام قهرمانی لیگ برتر به اصفهان رفته بود ،عده ای نمی خواستند یک تیم شهرستانی دیگر قهرمان جام حذفی شود . بابازاده با اشاره به این که سردار عزیز محمدی رییس سازمان لیگ به هواداران ملوان در مورد حوادث پیش آمده حق داد ، خاطر نشان ساخت : ملوان با کمترین بودجه میان تیمهای لیگ برتر ، در فصل گذشته کارنامه موفقی از خود به جا گذاشت . مهران محمدی دیگر لیدر تیم ملوان اظهار داشت: هواداران متعصب ملوان در پایان بازی هنگامی که بسیار ناراحت بودند ، آهنگ شاد پیروزی پرسپولیس آنها را جریحه دار کرد . وی تصریح کرد : به ازای هر پنج هزار نفر تنها یک لیدر در ورزشگاه حضور داشت به همین خاطر کاری از دست آنها بر نمی آمد. وی در پایان گفت : ما را در تهران توسط داور بازنده اعلام کردند و در آن جا جام را به پرسپولیس واگذار کردیم . دیدار برگشت فینال جام حذفی باشگاه های ایران بین دو تیم فوتبال ملوان و پرسپولیس روز جمعه 20 خرداد ماه 1390 با پیروزی یک بر صفر ملوانی ها خاتمه یافت اما در مجموع دو دیدار تیم پرسپولیس با نتیجه چهار بر سه قهرمان جام حذفی شد. دوشنبه 23 خرداد 1390

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد